Sivut

sunnuntai 26. toukokuuta 2013

Aurinkoo ja uimista :)

Moih (: Tänää mä pällistelin kotona koko aamu päivän. Jossain vaihees mulle tuli kauheen kuuma nii mä soitin mintulle et: Nyt lähetää uimaan :D (Oltii heitetty jo talviturkki xD) Sitte me uitii ja mentii Mintulle ja tehtiin jotain. Vähä ajan päästä meijän neljäs BFF soitti et tuunks mä tallille hyppii heppojen selkää (: Ne hepat (Emppu-suokki & Onni-lämppäri) on meijän kahen hoitsut <3 ollu yli vuoden. Me siellä hyppäiltiin niitte selkää ja höpistii kaikkee ja nautittiin ihanasta ilmasta yms (: Naurettiiki paljon ku hepat on nii höpsöi :D Ne hyppi ojienki yli... xD Mä lensin kaulalle ja Emppu horjahti aika pahasti kerran xDD Mut muut hypyt meni hyvi :) Paitsi Empun (hepan) kaviosta lens paskaa mun naamaa. Mä oon tottunu siihe ku se yks apina aina heittää paskaa mun naamaa ja sit alkaa paskasota! :D joo me siellä selässä "riehuttii" ja säädettii. Mut sit tuli nii kuuma nii lähettii uimaan :) Uitii aika pitkää. Sit Emppu oli sillee lähetääks krillille läskistyy :) Me lähettii Empulle ja otettii rahat ja mentii krillille. Sit syötii ne ja lähettii. Kotona en oikee tee nyt mitään. Kuuntelen radioo ja syön suklaata xD Tää oli tylsä ja lyhyt postaus mutku en tehny oikee mtn ja en jaksa kirjottaa pitempää :P

<3:lla Alma :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti